شرایط و قوانین سایت

به وب‌سایت بنیاد ثبوتی خوش آمدید.

برای تسهیل ارتباط و ایجاد محیطی بهتر برای مخاطبانمان، مجموعه‌ای از قوانین را گرد آورده‌ایم که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم. توجه داشته‌باشید که عضویت در سایت (ایجاد حساب کاربری)، ورود به وب‌سایت، استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه‌شده توسط وب‌سایت بنیاد ثبوتی به‌معنای آگاه‌بودن و پذیرفتن همه‌ی شرایط، قوانین و نحوه‌ی استفاده از سرویس‌ها و خدمات است.

قوانین عمومی

این وب‌سایت تحت قوانین جمهوری‌اسلامی ایران و بر مبنای قوانین و مقررات پایگاه‌های اینترنتی و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط است.

ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت و استفاده خدمات بنیاد ثبوتی به‌جز در موارد مشخص (آدرس ایمیل و …) به زبان فارسی انجام می‌شود. بنابراین فارسی‌نویسی، اولین نکته‌ای است که باید رعایت شود. نوشته‌های انگلیسی و یا فینگلیش بدون اخطار قبلی حذف یا جایگزین خواهند شد.

در مواردی که خدمات و سرویس های وب‌سایت بنیاد ثبوتی مناسب افراد زیر ۱۸ سال ارائه می‌شود، در صورتی‌که کاربران به سن قانونی نرسیده باشند برای استفاده از خدمات و سرویس‌ها و انجام پرداخت لازم است توسط والدین یا قیم قانونی یا بستگان درجه اول (با تایید والدین) اقدام کنند.

قوانین خانه دانش

بازدید از چیدمان‌های نمایشگاهی خانه دانش و شرکت در برنامه‌های عمومی اعلام شده، برای عموم مردم امکان‌پذیر است. برای استفاده از دوره‌ها و آزمایشگاه‌ها و خدمات منظم خانه دانش تکمیل فرم ثبت‌نام، تایید حضوری و پرداخت حق عضویت لازم است. کیفیت، زمان‌بندی، تامین امکانات و ارائه رویدادهای خانه دانش به‌عهده بنیاد ثبوتی است. در صورت تمایل به شرکت در رویدادها و استفاده از خدمات اعلام‌شده، حضور به‌موقع و منظم در خانه دانش و رعایت قوانین اعلام‌شده ضروری است. در بین کلاس‌ها شرکت‌کنندگان اجازه خروج از ساختمان را ندارند. دانش‌آموزان برای شرکت در کلاس، لازم است در دوره مدنظرشان ثبت‌نام کرده باشند. شرکت‌کنندگان لازم است در هنگام انجام آزمایش‌ها و استفاده از وسایل در حفظ و رعایت مسائل ایمنی کوشا باشند. تعداد و زمان جلسه‌ها مطابق برنامه ارائه‌شده هنگام ثبت‌نام هر دوره بوده و هر جلسه غیبت از طرف شرکت‌کنندگان به‌منزله از دست دادن جلسه برگزارشده است. برای عضویت در خانه دانش توجه داشته باشید که فعلا اولویت اغلب برنامه‌ها برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی است، البته در صورت به حدنصاب رسیدن تعداد متقاضیان، برنامه‌های مقاطع بالاتر هم برگزار می‌شود.

قوانین حساب کاربری

برای دریافت خدمات بهتر، کاربران متعهد به ثبت اطلاعات درست و معتبر در فرم‌ها هستند. وب بنیاد ثبوتی فقط این اطلاعات را، برای تماس با کاربران معتبر می‌داند.

در صورتی‌که فرد دیگری بدون اجازه شما به اطلاعات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرد حتما در اولین فرصت به ما اطلاع دهید.

نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهید زیرا شما مسئول اتفاقاتی هستید که به پروفایل کاربری شما مرتبط است.

هر حساب کاربری فقط مجاز است توسط یک شخص استفاده شود، در صورت استفاده چندین شخص از یک حساب کاربری، وب بنیاد این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربری مورد نظر را مسدود کند.

استفاده از هرگونه هویت و نام جعلی یا تقلبی و یا ایمیل و شماره تماس نامعتبر، برای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی یا نقض حقوق اشخاص دیگر، موجب مسدود شدن حساب کاربری می شود.

انجام پرداخت برای حمایت مالی از بنیاد ثبوتی یا خانه دانش به‌معنای اطلاع از شرایط و قوانین و موافقت صاحب حساب بانکی است.

حریم شخصی کاربران

وب بنیاد ثبوتی از اطلاعات تماس اعضا که در فرم عضویت درج شده، فقط برای ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی و پاسخ به درخواست‌ها و سوالات و نظرسنجی استفاده می‌کند. اطلاعات ارتباطی بنیاد در صفحه “تماس با ما” درج شده‌است. در ارتباط‌های الکترونیک به صحیح بودن دامنه بنیاد ثبوتی دقت داشته‌باشید.

وب‌سایت بنیاد ثبوتی به‌هیچ وجه اطلاعات شخصی کاربران را به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

 حقوق مالکیت معنوی

خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى کاربران ارائه شده‌است و مالكیت مادی و معنوی محتوای موجود در آن متعلق به این بنیاد بوده و هر گونه سوء استفاده از آن پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info[at]bonyadsobouti. com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ کنید.

  امنیت وب‌سایت

کاربران متعهد هستند که در دسترسی به وب‌سایت بنیاد ثبوتی اهدافی خارج از حوزه‌ی خدمات ارائه‌شده را دنبال نکنند.

هیچ‌گونه هرزنامه‌ای در بخش دیدگاه‌ها وارد نکنند.

وب‌سایت بنیاد ثبوتی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتوا و تغییرات بعدی و استفاده کاربران از منابع و سایت‌هایی که ارتباط با آن‌ها به‌واسطه لینک یا آگهی شکل می‌گیرد، به‌عهده نخواهد داشت. این لینک‌ها فقط برای راحتی کاربران ارائه می‌شوند.

این وب‌سایت تحت هیچ شرایطی مسئولیتی در قبال تاخیر، حذف یا عدم کارکرد سایت که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، بانکی، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

هدف ما ارائه خدمات بهتر و اطلاع‌رسانی دقیق است و خود را در به‌روزرسانی مداوم اطلاعات و محتوا متعهد می‌دانیم ولی احتمال خطا و ابهام در توضیحات و مطالب مندرج در سایت وجود دارد و مسئولیتی در این باره متوجه وب‌سایت نخواهد بود. سپاسگزار خواهیم بود چنان‌چه به موردی برخورد کردید ما را در جریان قرار دهید.

 پرداخت در سایت

پرداخت اینترنتی در وب‌سایت برای ثبت‌نام دوره‌ها، عضویت، استفاده از آزمایشگاه‌ها و خدمات منظم خانه دانش و یا حمایت مالی از بنیاد ثبوتی و خانه دانش از طریق درگاه سداد امکان‌پذیر است.

کاربران موظف هستند برای پرداخت، از کارت بانکی معتبر استفاده کنند.

 برگشت وجه

ظرف مدت یک روز کاری پس از پرداخت، امکان ارسال درخواست بازگشت وجه با ارائه مستندات و دلیل قابل دفاع وجود دارد.

در صورت ارائه درخواست بازگشت وجه، حداکثر تا ۱۰ روز کاری پس از دریافت آن، در صورت مورد تایید قرار گرفتن درخواست شما، وجه مورد نظر به شما برگشت داده می‌شود.

 پشتیبانی

در صورت وجود سوال یا مشکل از طریق “صفحه تماس با ما” و یا بخش دیدگاه‌های وب‌سایت با ما در میان بگذارید .

 تغییرات

در صورتی‌که بر اساس نیاز در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها بندی حذف، اضافه یا تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی شده و بعد از هر گونه تغییر، استفاده از و ادامه فعالیت شما در وب‌سایت بنیاد ثبوتی به معنی پذیرش و موافقت با قوانین جدید است.

توجه داشته باشید که در صورت راه اندازی فروشگاه، این صفحه به‌روزرسانی می‌شود. ثبت سفارش در هر زمان به‌معنی پذیرفتن کامل همه‌ی شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

در صورت عدم توجه و رعایت قوانین جدید، وب‌سایت بنیاد این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که حساب کاربری شما را مسدود یا به‌شکل کامل حذف کند.

 عدم رعایت قوانین

در صورت عدم رعایت قوانین درج‌شده در این صفحه، وب‌سایت بنیاد ثبوتی این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بلافاصله دسترسی شما به وب‌سایت را تعلیق کند یا به طور کلی به‌پایان برساند و حساب کاربری شما (یا بخشی از آن) را مسدود کند.