دانش‌آموز کاوشگر عزیز سلام:

از شما دعوت می­‌شود در مسابقه دانش­‌آموز کاوشگر که خانه دانش بنیاد استاد ثبوتی به‌مناسبت هفته پژوهش برگزار می­‌کند، شرکت کنید.

شرایط ثبت‌نام در مسابقه:

تمامی دانش‌­آموزان می­‌توانند در مسابقه شرکت کنند. حمایت پیشنهادی ثبت‌نام برای دانش­‌آموزان دوره ابتدایی ۵۰ هزار تومان و برای دانش­‌آموزان دوره متوسطه ۱۰۰ هزار تومان است.

در صورت تمایل می‌توانید ثبت‌نام را به شکل برخط با استفاده از فرم موجود در پایان متن در این صفحه انجام دهید.

مهلت این رویداد به‌پایان رسیده و فعلا ثبت‌نام غیرفعال است، منتظر دوره‌ی جدید مسابقه باشید!

مهلت ثبت‌نام:

جهت ثبت‌نام تا روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه به خانه دانش واقع در سعدی وسط، کوچه طهماسبی، ساختمان شماره ۱۱، طبقه ۴، واحد ۱۷ مراجعه کنید یا با تلفن‌ ۳۳۳۲۷۳۷۷ تماس بگیرید.

شماره کارت جهت واریز مبلغ ثبت نام:   ۰۸۹۹-۹۹۰۲-۹۹۷۵-۶۰۳۷ به‌نام بنیاد عام­‌المنفعه استاد یوسف ثبوتی.

توجه: لطفا واریز وجه حمایتی به کارت را به شماره تلفن­ بالا اطلاع دهید.

نحوه‌ی برگزاری مسابقه: 

پس از ثبت‌نام، یک دوره آموزشی درباره­‌ی نحوه‌ی نوشتن طرح کاوشی و انجام یک پژوهش علمی برگزار خواهد شد. این دوره‌ی آموزشی چارچوب و اساس پرداختن به یک کاوش علمی شامل: طرح پرسش، فرضیه پردازی، روند پژوهش، نتیجه‌گیری، ثبت اطلاعات، و گزارش آن­‌ها است. یا بهتر بگوییم پاسخ به این سؤال است که چگونه یک کاوشگر شویم؟

در پایان دوره، دانش‌­آموزان پرسشی دلخواه مطرح کرده و یک طرح کاوشی می­‌نویسند. پس از بررسی طرح­‌ها در کمیته‌ی علمی مسابقه، بهترین طرح­‌ها انتخاب و به کاوشگران مشاوره داده می­‌شود که چگونه آن­ها را عملی کنند. از این طرح‌­ها حمایت مالی می­‌شود و به کاوش­‌های برگزیده نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه‌ی طرح­‌ها:

دوره‌ی آموزشی برای دانش­‌آموزان دوره ابتدایی روز پنجشنبه 17آذر و برای دانش­‌آموزان دوره متوسطه روز جمعه 18 آذر ماه 1401 برگزار خواهد شد. پس از پایان دوره‌ی آموزشی و یک استراحت کوتاه به دانش­‌آموزان کاوشگر فرصت داده می­‌شود تا طرح­‌های کاوشی را در همان روز تحویل دهند.

زمان برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز:

پنجشنبه ۲۴ آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸

 جوایز:

دوره ابتدایی: تا ۱ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۵ طرح کاوشی برتر و حمایت از اجرای طرح‌‌­ها.

دوره متوسطه : تا 2 میلیون تومان جایزه نقدی برای ۵ طرح کاوشی برتر و حمایت از اجرای طرح‌ها.

 

 

خانه دانش بنیاد ثبوتی - هفته پژوهش